כיום כל תקלת מחשוב בעסק גורמת לאבדן שעות עבודה יקרות והפסד כספי.
חברתנו מציעה שירותי מחשוב לעסקים במגוון מסלולים הנותנים פתרון מלא לעסק שלך על מנת למנוע נזקים כלכליים ובזבוז שעות עבודה יקרות.
במגוון מסלולי השירות אנו נותנים תמיכה מרחוק לפתרון תקלות דחופות או כאלה שניתן לפתור בזמן תגובה קצר, שירות באתר הלקוח על ידי טכנאי, שירות על בסיס שעתי, חודשי או בנק שעות.
מסלולי השירות:
מסלול שירות חודשי:
שירותי מחשוב על בסיס שרות חודשי במחיר קבוע מראש. המסלול נותן מענה למגוון התקלות הן בשליטה מרחוק והן בהגעה לאתר הלקוח, וללא הגבלת שעות. כמו כן במסלול השירות החודשי אנו מבצעים תחזוקה שוטפת של מערך המחשוב בעסק על מנת לנטר ולמנוע תקלות מראש ודואגים לגיבוי שוטף על פי צרכי הלקוח.
במסלול זה אנו מחוייבים לזמן תגובה מהיר במיוחד – עד שלוש שעות עבודה.
בנק שעות:
במסלול זה הלקוח רוכש כמות שעות מראש ומנצל את השעות לפי צרכיו ועל פי שיקולו.
במסלול זה שואפים לזמן תגובה מהיר.
קריאות על בסיס שעתי:
הלקוח פותח קריאה על תקלה המטופלת לפי בסיס שעתי.
במסלול זה זמן התגובה הוא עד ארבע שעות עבודה.